سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی کانال خود در تلگرام

شاید شما از جمله افرادی باشید که به دنبال معرفی کانال خود در تلگرام هستید و به دنبال روشی هستید تا این کار را انجام بدید.

معرفی کانال خود در تلگرام

من به شما سایت http://canal-telegram.ir/ رو پیشنهاد میدم و این سایت برای معرفی کانال خود در تلگرام سایت بسیار مناسبی هست و خیلی از افراد ترجیح میدن تا از این سایت استفاده کنند.

اما شما فلسفه معرفی کانال خود در تلگرام را چی میدانید، بله درست حدس زدید اینکار را فقط جهت ازایش ممبر کانال تلگرام انچام میدیم.

یک روز به دیدین دوستم حسین که در بقالی کار میکند رفتم و دیدیم که کانال های تلگرام زیادی را به ثیت رسانده و برایم جالب بود که دوستم این کانال های تلگرام را برای چی به ثبت رسونده.

او گفت که این این کانال های تلگرام را برای رونق دادن به کسب و کار خود به ثبت رسونده و این برای من خیلی جالب بود و من از این حرف دوستم خیلی خوشحال شدم و از دوستم خواستم تا کانال خودش را در سایتی جهت دریافت ممبر به ثبت برسونه.

من به دوستم سایت که در بالا گفتم را پیشنهاد دادم و دوستم هم خیلی استقبال کرد و به این وسیله و فقط با معرفی کانال خود در تلگرام توانست به ممبر های زیادی دست پیدا کنه که این در نوع خوش خیلی جالب توجه بود.