سفارش تبلیغ
صبا ویژن

افزایش اعضای کانال تلگرام

در اینجا میخام در مورد افزایش اعضای کانال تلگرام با شما صحبت کنم، روشهائی که در اینجا بیان میکنیم موجب میشه تا شما به راحتی ممبر دریافت کنید.

 

افزایش اعضای کانال تلگرام

رعایت استاندارهای کانال تلگرام

شاید اولین نکته که در مورد افزایش اعضای کانال تلگرام باید مد نظر قرار بگیرد، رعایت استاندارهای کانال تلگرام هست که ایجاد کرده اید، متاسفانه خیلی از افراد در هنگام ایجاد کانال تلگرام آنر رعایت نمیکنند و من در اینجا میخام بعضی از این استاندارها را بیان کنم.

استفاده کردن بیشتر از تصاویر و فیلم و گیف بجای متن در مطالب

ما ایرانیها معمولا انسان های بی حوصله هستیم و ترجیج میدهیم تا به جای خواندن مطالب عکس ها را نگاه کنیم، پس سعی کنید در مطالب کانال شما از تصاویر و فیلم و گیف بیشترین بهره را ببرید و اگر متن استفاده میکنید سعی کنید که متن شما کوتاه باشد، چرا که متن طولانی در بین ما ایرانی ها جایگاهی ندارد.

انتشار مطالب کانال تلگرام در ساعت های خاص

خیلی از اوقات دیده شده است که اعضای کانال ریزش دارند، علت این امر این هست که شما با انتشار گاه و بیگاه مطالب خود در کانال موجب آزار کاربر تلگرام میشوید و همین نکته با عث میشود تا افراد کانال تلگرام شما را ترک کنند، پس سعی کنید مطالب کانال تلگرام خود را در ساعات خاصی انتشار بدهید که نظر من روی ساعت 7 صبح است ولی میتوانید باز در این مورد از کاران تلگرام نظر سنجی کنید و یک ساعت خوب برای انتشار مطلب انتخاب کنید و هر روز در همان ساعت مطالب را ارسال کنید.

 

افزایش ممبر تلگرام

استفاده از مطالب منحصر به فرد

خیلی وقت ها میبینیم مدیران کانال تلگرام جهت تهیه مطلب کپی برداری میکنند که این موضوع باعث میشود تا ممبر شما کانال را ترک کند و هم اینکه رغبتی به انتشار مطلب شما در گرو های خود نداشته باشد، خیلی از وقت ها یک مطلب منحصر به فرد باعث میشود تا شما صدها ممبر چذب کنید.

سعس کنید همانند خبرگزاران دنبال شکار لحظه ها باشید، و از کارهای جالب همسایگان و خویشاوندان و یا با ابتکار خود یک کلیپ با مزه درست کنید و با درج اسم کانال خود در زیر آن مطلب را در کانال بگذارید، خود این موضوع مطمئن باشید که ممبر های زیادی را یه کانال شما سوق میدهد.

البته میتوانید از سایت های سرگرمی و تفریحی خارجی هم این موضوعات منحصر به فرد را شکار کرد و در کانال تلگرام خود بگذارید.

از گذاشتن تبلیغ زیاد در کانال بپرهیزید.

کاربران تلگرام از تبلیغ بیزارند، و سعی کنید تا هنگامی که اعضای کانال تلگرام شما به مقدار خوبی نرسیده اند هرگز از تبلیغ استفاده نکنید و هنگامی که اعضای کانال تلگرام شما از 10 هزار بیشتر شدند، سعی کنید هر چند روز یک تبلیغ بگذارید و از گذاشتن تبلیغ زیاد جدا پرهیز کنید.

تبلیغ کانال تلگرام

خوب بعد رعایت استانداردهای کانال تلگرام که جهت افزایش اعضای کانال تلگرام بسیار ضروری بود، در اینجا میخاهیم به یک ترفند که خیلی کم مورد توجه قرار میگیرد جهت افزایش اعضای کانال تلگرام اشاره کنیم و آن هم تبلیغ کانال تلگرام می باشدو این از دو روش زیر صورت میگیرد.

تبلیغ کانال تلگرام در سایت های مرتبط باتلگرام

خیلی از سایت های که مرتبط با تلگرام طراحی شده اند حاضرند تا لینک کانال تلگرام شما را همراه با توضیحات آن در سایت خود به دو صورت رایگان و ویژه ثبت کنند و شما میتوانید با اینکار افرادی را که از طریق جستجو در اینترنت به دنبال کانال تلگرام خاصی هستند به سمت کانال خود جذب کنید، من خودم با تبلیغ کانال تلگرام خود در سایت http://canal-telegram.ir/ تونستم ممبرهای زیادی جذب کنم.

تبلیغ کانال تلگرام در وبلاگ

اما اگر نمیخواهید هزینه کنید میتوانید یک وبلاگ زیبا مرتبط با کانال تلگرام خود ایجاد کنید و به این ترتیب لینک کانال تلگرام خود با توضیحات و کلمات کلیدی در وبلاگ قرار دهید و کاربران تلگرام را که در گوگل سرچ میکنند به سمت خود بکشید، فقط باید در این روش روی سئو وبلاگ و بروزرسانی آن کار کنید و اگر حال و حوصله اینکار را ندارید همان روش اول بهتر است استفاده شود.

 

تبادل لینک کانال تلگرام

تبادل لینک کانال تلگرام

یکی دیگر از روش هایی که جهت افزایش اعضای کانال تلگرام مناسب هست، تبادل لینک کانال تلگرام هست، که خود این تبادل لینک میتواند به دو روش زیر صورت بگیرد

تبادل لینک کانال تلگرام با کانال های ممبر کم

خیلی از کانال های تلگرام که دارای ممبر کمی هستند حاضرند با کانالهای هم سطح خود تبادل لینک داشته باشند، و روش این تبادل لینک به این خاطر هست که شما مجبور به هزینه کردن نیستید و هر دو کانال تلگرام از این روش استقبال میکنند.

تبادل لینک کانال تلگرام با کانال های ممبر زیاد

خوب شاید در روش تبادل لینک با کانال های ممبر کم نتوانید ممبر زیادی جذب کنید، اما کانال های با ممبر زیاد حاضرند به شرط پراخت هزینه با شما تبادل لینک انجام بدند، ولی همانطور که گفتم باید هزینه ای را به این کانال های تلگرام پرداخت کنید که خوب نتیجه آن هم دریافت ممبر برای کانال تلگرام شما هست.

امیدوارم که این مقاله به شما در جهت افزایش اعضای کانال تلگرام شما کمک کرده باشه.


لیست کانال های باحال تلگرام

 

هم چیزی هست که خیلی ها به دنبال آن هستند و خیلی ها به تبلیغ کانال تلگرام علاقه دارند، تلگرام متولد شدو خیلی چیزها به دنبال آن متولد یافت و خیلی ها شب و روز خود را برای تلگرام گذاشتند و تلگرام همه چیز هست.

تلگرام جدید

لیست کانال های باحال تلگرام هم نکته ای بود که هیچ کس نتوانست از آن دل بکند و بله با تلگرام کانال تلگرام و گروه تلگرام متولد شدند که در نوع خودش بی نظیر بود و مرد مه م به دنبالب لیست کانال های باحال تلگرام خیلی در اینترنت جستجو کردند و حسن یکی از برادران من در مورد تلگرام حرف زیاد دارد.

دوستم در تلگرام کار میکند و از تلگرام به خوبی یاد میکند و منتظر هست تاا تلگرام جایگاه خودش را پیدا کند و خبر میدهد که به زودی همه برای تبلیغات خود از تلگرام استفاده خواهند کرد که در نوع خود بی نظرهست.

لیست کانال های باحال تلگرام چیزی هست که شاید نتوان از آن دل کند و من تو همه خبرهای خود اینکار را کردم که نگرانی من هم شاید بی مورد نبود و از شما هم خواهش میکنم تا در اینده از یوتیوب هم استفاده کنید که میتواند با ما در مورد تلگرام بیشتر صحبت کند.